äntligen har han fått en sadel!

hej :) jag och jossa for till stallet vid kl 10 över 4.Sadelprovaren var redan där,så vi tog in bruse direkt.Och hon fick kolla på hans gamla sadel,och hon höll med och sa att hans förra inte passade! efter det så gick vi in till ridhuset och där provade vi massor av sadlar på honom! och nu har vi köpt en sadel!! :D men den sadeln ska vi bara ha tills bruse byggt upp sina ryggmuskler helt,sen ska vi köpa en ny bättre och dyrare sadel.Även fast den vi köpte nu var helt ny!!,och ful var den iaf inte.Det blev en allround!

Jag är nöjd med sadel iallafall,och det tror jag bruse oxå är! =) .. ska rida med den imorgon på planen.Gud vad skönt det är att veta att Bruse har en sadel som passar nu! btw, imorgon är det sista dagen i skolan på hela året! fyfan vad skönt det ska bli med lov några veckor.alltså 2v och 5 dgr! och jag ska vara med Bruse varje dag ♥
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0