blev inget

allt blev försent.Så vi for aldrig dit,är på pappas jobb än (han äger en resturang),har gjort några grejjor här ,t.e.x så har jag skärit hål i massa morötter som jag ska stoppa ett jul-snöre igenom och sen hänga upp på bruses box,ska hänga upp stora <3-pepparkakor  oxå! :P har även gjort en smarrig ''julklapp'' åt bruse,har hällt skalade morötter,småbitar av hårdbröd och bitar av pepparkakor i en skål som han ska få imorgon.Ska göra samma sak som han ska få på julafton,fast då med typ bananer och massa annat i oxå! =)
 
ska åka hem med pappis om ett tag då han slutat...eftersom vi aldrig åt middag hos gammel-mormor idag så ska vi ska åka dit på söndag istället.Molly har förresten åkt till min moster idag,och hon kommer vara där tills på söndag.För moster ville ''låna'' henne över helgen och gå långprommisar.Så på söndag då vi träffar henne ska molly komma hem igen! jag saknar henne redan!

aja.När jag kommer hem blir det att äta middag och se på tv eller spela mario på mitt ds som jag fått förra året :p och imorgon så ska jossa med när sadelprovaren kommer,och sen så ska jag sova hos jossa och vi ska gå på bio! men vi har inte bestämt vad vi ska se än.. =)


tog bilden från min kusins blogg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0