måste bara säga.....

måste bara meddela att NU är sakerna beställda,och allt jag beställde kostade 1696 kr. hoppas dom kommer så snart som möjligt (a) vill ha sakerna nu! måste bara säga att jag älskar dom blåa stigbyglarna jag beställt,dom så så snygga!!

imorgon ska vi gå på häst&fritid och köpa en martingal! :D ohyeh 8) så då blir det troligast att rida på planen först med alexandra och sen ut i skogen en sväng,eller så ska julia följa och då blir det bara planen.får se hur det blir,beror på om kulius ska följa med mej imr! vi slutar ju så tidigt så det kmr vara ljust ute imr när jag rider! =D
'
säg någon som har fulare hundar än mig! HAHAHAH.men jag älskar dom ändå,mest i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0