onsdag

vet inte vad jag ska skriva? finns inte så mycket att berätta.Har varit i skolan,slutade kvart i två.Sen jag kommit hem har jag inte gjort någonting.Har super tråkigt och är less på allt.speciellt på mina föräldrar,jag hatar verkligen dom just nu!!fast igentligen så gör jag ju inte det,det är bara just nu..ååååååååh,jag vill bara bort från allt!!!!!!!! Det ända stället man kan vara på är stallet.hatar skolan och hatar betyget G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..Jossa har Bruse idag.Snart så ska jag gå till pappa,såå skönt att får vara själv till typ 9.När jag är där ska jag börja plugga till matte provet som är imorgon.jag fattar typ nada.skönt att det är det sista provet på ett tag!

i lördags eller söndags.Longering..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0