världens finaste häst <3

var sjuk imorse så gick inte till skolan.Men det gick över,så jag följde mamma&mormor till piteå och nu är jag på pappas jobb.Ska vara här till kl 4 för då kmr mamma och hämtar upp mig,för då ska vi åka till min gammelmormor som är 90 år och äta middag där! :) Inget stall idag,jossa har haft Bruse!


gulleälsk!..snottade bilden från jossas blogg.Bilden är från idag!

förresten så kommer ju sadelprovaren till stallet imr! :D HOPPAS att hon inte skriver ett sms ikv att hon inte kan,för det gjorde hon sist..Aja ska bli skit skönt att få en dressyr elr allround sadel åt bruse som passar! så jag kan börja rida han igen,MED en sadel som inte trycker på hans rygg ngn stans! :) .. Älskar kusen mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0